.: Wahai anak Adam, Berhati-hatilah dengan urusan dunia kerana halalnya dihisab haramnya diazab :.

Monday, April 23, 2012

Ya..Aku punya kisah cinta! Syukur! ~ Naahhhh...



Assalammualaikum wbt...

Love.

Aku masih belum ada masa mahu meikirkannya...
Tapi aku pernah rasa..
Ya..
Fitnah dunia paling hampir dengan aku...
Cinta..
Sebab...
Allah tak redha..
Sebab..
Tak ikut cara yang Allah suruh...
Tapi..
Cinta..
 Tak boleh elak..
Dan aku..
Tak menyesal ada kisah itu..
Sbb kerana kisah cinta itu..
Aku jadi aku yang sekarang..
Makin dekat dgn Allah..
Makin faham apa yang Allah mahukan..
Makin tahu jalan mana yang lbh Allah suka..

Kan?

*syukur*

owh lupa..entry ini utk seseorg..
Moga di bawah rahmatNYA....
Amin..

*ukhwah kita bukan skdr bertemu muka..
Tp lbh indah jika wujud didlm doa*

Kan?

*senyum*


"As close friends get inside each other,
Become a part of each other,
Falling in love become an easy to take,
And sometimes.. a painful one..."


Allah knows the best! Kan..?

Notakaki: Aku?bila lagi? Tah... tanya Allah.. DIA lbh tahu kan..? ^^





2 comments: