.: Wahai anak Adam, Berhati-hatilah dengan urusan dunia kerana halalnya dihisab haramnya diazab :.

Wednesday, July 25, 2012

Diary Ramadhan 5 : Sahur koboi!



Assalammualaikum wbt..

Hari ini selamat dah puasa hari ke 5. Alhamdulillah..
Hari ni.. di mulakan dgn makan sahur ala.. ehm..
KOBOI..

Biasa kunci jam kul 445am.. sempat le bangun, jerang air..
Wat air kopi ke..hape ke..
Dating dlm 5-10 minit dgn DIA jap..
Panaskan pape yg patut...
Tapi pagi ni..
Celik2 je.. tgk jam...
9 minit lg sahur dh nk abis..!
Pe g.. dgn sepantas kilat..
Kejot cik Dajwa..
Basuh muka.. Tros menelan kuew tiaw psr mlm yg di beli ptg smlm..
Selang seli minum air kosong..
Brown Kopi? Hazelnut Coffee?
Bye..bye la jwbnye..
tup2..
Ya.. ade dlm 4 minit lagi..
Soalannya..
Berapa minit masa yg kami amik utk makan???
Hahahaa...
Btw.. klo ikot kan..
Mkn kurma je pun dh cukup kan..
Mengada je..
Hakhak..

Pas dh solat subuh.. tertido jap.. Almaklomla arini aku kls kul 8am..
Dr mlm td dok tampal koyok sbb pening..
Tup2 pagi ni pun sama..
Xleh bangon...
Dunia rs berpinar2..
Bila fikirkan kena drive ke cheras..
Dgn jem pg2 ni..
Sungguh.. membahayakan nyawa...
Maka.. MC lah daku ari ni..
Sian students aku..
Dhle nk exam nextweek..
Uhuu~
Tp xpe.. nnti aku ganti lah kls..
Dah tu.. x sht..
X mungkin la aku nk korbankan nyawa aku demi exam diaorg....
Eh..

Papun.. Slamat beribadat! ^^

Notakaki: Bukak pose arini Dajwa belanja.. Almklomlah.. gaji dia msok.. Esok? xtau lg.. mybe akan cari jalan supaya dia belanja aku lagi..hahaha.. :p


2 comments: