.: Wahai anak Adam, Berhati-hatilah dengan urusan dunia kerana halalnya dihisab haramnya diazab :.

Tuesday, July 24, 2012

Diary Ramadhan 3 : Rindu Berbalas


Assalammualaikum wbt..

Sudah Ramadhan ke 3 smlm.. Alhamdulillah msh bernafas! Thanks Allah..
Pas subuh.. tertido.. *or.. sengaja tido..eheks..*
Tetibe..
Mimpi mak and abah..
Allah..
 Sudah 4 5 hari berdoa agar Allah temukan aku dgn arwah dlm mimpi..
Kerana sudah tidak tahan menanggung rindu..
Akhirnyaa.. Allah kabulkan..
Rindu ini berbalas...
Bahagia...
Sangat..
Namun.. mimpi kali ini..
Membawa masej yg mendalam...
Ade pesanan..
Ade teguran..
Ade harapan..
Yang perlu aku bawa..
Yang perlu aku lakukan..
Yang perlu aku gapaikan..

Insya-Allah..
Akan aku cuba..
Terima kasih ya Ramadhan..
Terima kasih Allah..
Terima kasih..
Atas rindu yg berbalas ini...

*senyum*

Notakaki: Doa utk mereka tidak pernah putus.. Tidak pernah.. :)

No comments:

Post a Comment