.: Wahai anak Adam, Berhati-hatilah dengan urusan dunia kerana halalnya dihisab haramnya diazab :.

Friday, August 3, 2012

Ramadhan 13 : No cure! Prevention ONLY!



Assalammualaikum wbt..

Alhamdulillah sudah puasa hari ke13 kan..? Allah... Terima kasih kerana msh bernafas hingga ke saat ini.
Syukur.. :)

Sejak kebelakangan ini.. aku slalu x sihat..
I mean..Migraine aku semakin hari semakin teruk..
Sudah berhari2 aku solat duduk.. Sebab x larat..
Bila jumpa doktor.. dia ckp migraine aku dh teruk..
Sbbnya.. Tak cukup rest n tak cukup tido..
Apakah??

Tah la.. Mungkin kah stress? Boleh jadi kan..??
Sakit kepala kali ni bukan sikit2..
Sgt2 teruk..
Sehingga mahu pitam rasa..
Ubat dah diberi.
Namun.. ia bukan ubat..
Ha.. pelik kan..hehe.
Doktor kata migraine xdek cure.. Hanya boleh prevent je..
Adusla..
So.. Doktor suruh byk rehat.. tido ckop.. jgn amik caffeine semua..
Buat sementara ni la sbb nk kasi cool down dulu..
Hurm..

Sungguh kepada Allah lah aku meminta..
Dikurniakan kesihatan yg baik..
Sejak mak meninggal.. Tahap kesihatan aku mmg teruk..
Org je yg tak tahu..
Mungkin aku perlukan kekuatan dalaman..
Kan..?

Moga Allah bantu aku..
Aku benar2 fhm akan sakit ini kafarah dosa..
Tapi bila ia menjejaskan solat aku utk sempurna..
Aku sgt rasa sedih..
Rasa berdosa pd Allah sbb x jaga diri baik2 hingga terpaksa solat bgitu..
:(

Oklah.. doakan aku..
Selamat beribadah kalian!^^



2 comments:

  1. alala ipan...protes ke tuwww??hehe.

    yeke x ckop tido tu? **confuse**

    moge sehat selalu.amiin.uhuk~

    ReplyDelete
  2. Yela... x ckop tido.. ko mane tahuu.. :P
    Rindu Ipan!!! ^^ *tetibe*

    ReplyDelete