.: Wahai anak Adam, Berhati-hatilah dengan urusan dunia kerana halalnya dihisab haramnya diazab :.

Tuesday, August 7, 2012

Ramadhan 17 : Kasih sayangNya secara Cash!



Assalammualaikum wbt...

Hari ini hari ke 17 kita puasa.. Allah.. sekejapnya masa berlalu kan.. Kenapa gear ibadah aku macam msh tidak naik2.. Owh... :(

Semalam..
Aku membicarakan soal kash syg Allah..
Sekelip mata..
Allah hadiahkan 'cash' kepada aku...
*sujud syukur*

Result master aku br keluar awl pg td.. asalnya aku x mahu check..
Sbb aku tahu sure teruk..
Tambahan aku pula selalu tidak yakin dgn apa yg akan berlaku pd aku.
Tapi.. aku gagahi juga..

Sungguh tidak sangka aku mendapat keputusan yg baik..
Alhamdulillah..

I passed all my subjects with flying calors..
Full time kerja dan full time study.. it is not easy at all.. But I made it..
Honestly.. I know.. I didn't deserve this..
But I believe...
This is what we called.. 'Rezeki Allah melebihi jangkaan insan..'
Syukur ya Allah..

Sungguh..
Aku semakin malu dgnNya...
Dan semakin aku mahu berusaha belajar erti syukur dan redha..
Ya Allah..
Ajarkan aku erti yakin akan kasih sygMu..
Jangan bawa aku jauh dariMu..
Sesungguhnya..
Aku ini kelak tergolong dikalangan org2 yg rugi..
Allah...

Selamat beribadah kalian..


 

3 comments:

  1. yeay!!congratz on the good result that u got!tu laa...asek tanye pasal kalo fail camne...sekali lulus dgn bagosnye skali!hehe.

    ReplyDelete
  2. Tu la... huwaaaaaaa........... *nangeh syukur!!*

    ReplyDelete